QUÈ HI TROBARÀS?

Activitats de narració oral:

* Sessions de contes per a Nadons, Infants, Adolescents, Adults, Persones de la Tercera Edat.

* Tallers de formació: "La narració oral, eina didàctica a les classes de llengua", "narració oral i conflictes a l'adolescència"

* Regala un conte personalitzat

Jugant amb les paraules:

* Contes per narrar tantes vides com universos n'hi haguessin.

* Poemes

* Articles d'opinió

* Entrevistes imaginàries.

* Imatges, vivències, pensaments per compartir.

* Actes per poder escampar la boira quan l'ànima se sent en compressió.

* Lectures per obrir camins.

* Temps de silencis fets paraules.

diumenge, 11 de juliol del 2010

EL MILLOR I EL PITJOR DEL DIA

Aquests tres dies he estat vivint la passió de compartir la vida a les II Jornades de Pedagogia Sistèmica que es feien a la UAB i han estat tan importants que mereixen entrades especials per poder compartir amb qui vulgui tot allò que s'ha anat escampant pel meu cos i la meva ànima des de les veus d'uns grans mestres.
Però avui el dia ha tingut, també, dos moments de màxima intensitat:
la millor: quan passejant pels boscos i els camps de Cardedeu, he sufocat la calor posant-me sota el raig del reg del blat de moro encara per sortir fins que m'ha deixat ben xopa.
la pitjor: quan m'he assabentat de la mort sobtada de la Isabel Cerdà. Feia res que havíem fet la representació dels esquetxos del Martí Sunyol escrits en forma de palíndroms i ara... ja no hi ets. La meva premi Nobel (fa anys fèiem broma sobre els premis que rebria cada una) se n'ha anat silenciosa i en pau i aquí et trobarem a faltar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada