QUÈ HI TROBARÀS?

Activitats de narració oral:

* Sessions de contes per a Nadons, Infants, Adolescents, Adults, Persones de la Tercera Edat.

* Tallers de formació: "La narració oral, eina didàctica a les classes de llengua", "narració oral i conflictes a l'adolescència"

* Regala un conte personalitzat

Jugant amb les paraules:

* Contes per narrar tantes vides com universos n'hi haguessin.

* Poemes

* Articles d'opinió

* Entrevistes imaginàries.

* Imatges, vivències, pensaments per compartir.

* Actes per poder escampar la boira quan l'ànima se sent en compressió.

* Lectures per obrir camins.

* Temps de silencis fets paraules.

dimarts, 11 de febrer del 2014

EL DRAGÓN DORMIDO


Cuando irme es trazar un camino hacia ninguna parte, despierto al dragón dormido del pozo profundo de lo incierto y vuelo con él por las laderas abruptas hasta llegar al sinfín de los días. Allí observo el reflejo de mis huellas y las veo corretear de un lado a otro dejando los labios al desnudo mientras silban recuerdos. Tomo de ellas el farolillo de los luceros y lo pongo ante mi, colgado de una caña. Su luz potente activa mi brújula que, sin más, desmenuza todas las sendas posibles, olvidadas, aparecidas..., no importa si angostas o curvas, como tampoco si fueron habitadas por otros latidos, si se vistieron de locura para detener el paisaje o si las entrañas les cerraron el habla... Y entonces, como si fuera un espejismo de arena blanca, aparece ante mi, luminoso, único... el sendero que tal vez consiga atraer mis pasos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada